Thursday, April 8, 2010

Lagi-lagi Twitter

What i shared in Twitter 101 memang basic sesangat.. but enough for you to start tweet and tweet.. have you started yet? Hehe..

To cut it short, ia lebih kurang zaman2 IRC dulu la.. kalau tengah rancak, memang laju kaedahnya..

Macam twitter ambassador plak kaedahnya aku ni..


Anyway, ni nak share plak Twitter clients for phone.. all this while, i've been using twitter.com.. drawbacknya - bila RT, tak boleh tambah komen.. purely RT.. tak best la kan :P.. so dalam pencarian tu, aku jumpa


Twittix. Ada seminggu kot aku guna.. best tu best, tapi macam berat.. lammmmmmbat sangat.. letih.. in the end, aku guna bila nak retweet.. the rest, aku sanggup la hadap twitter.com saja kat phone tu..


So, aku cari lagi.. jumpa pulak twibble. Very light. Ada shortcut key. You know, nak refresh tekan *, nak tweet, tekan 1.. very vast la for me.. TAPI yang ni kena bayar.. ahaHAhaHAHaha.. there goes my EUR4.90.


Then, bloghop bagai, dapat tau pasal Tweets60. Ni pun cambest jugak.. menu sume style Nokia.. Very lite also.. and it comes in 2 version.. budget nak jadik Pro, silalah beli ye?


Cukup2 la takat ni.. Anak dara dah nangis..
blog comments powered by Disqus